Wednesday, December 8, 2010

kawan2?

Eerm dlm blog aku yg poyo ni xpernah aku kenalkan kawan2 aku yg kepala giler ni...tanpa dyeowg hidup aku yg giler2 ni xkn jadi giler2 camni..hahahaha.....~poyosz~..lalala....













ni balam (kepale giler2 smpai mintak penyepak dariku).haha..jgn mrh kwn....


















ha mamat blur ni namenye shah..haha..mmang blur man..tp dye best..selalu nasihat aku ke arah kebaikan..



















ha ni yang paling gempak (kadang2 down an aku).kihkhihkih...dye memang suke sakat aku dan dye suke paggil aku &&&&&...hahaha..xboleh bgtau kowg kt cni...



                                                                                              














u memang ROCK!!!..hahahaha..ni asor...bkn pale giler tp wayar dlm otak da tercabut...huwawa.(mampus aku law dye tau)...^_^


















ni pulak "Professor@bakal dr"haha...ni namenye zul dye ni law ade babak2 kutuk aku dye suke tumpang sekaki....x gitu zul???

insan2 diatas ni memang gempak la...tanpa dyeowg aku mesti xpecah pewut n mesti aku lara...3 tahun kami akan berjuang bersama2....

No comments: