Monday, November 15, 2010

Lepak2 dibilikku sambil mendengar lagu tragedi oktober membuatkan ku terkenang pada kyla,kyla gf ku yang paling sporting,baik dan x berapa pndai nk marah2..Tapi atas "KEBODOHANKU"...(pergh mengutuk diri sendiri).huhu...ku sudah kehilangan orang yang betul2 menghargai aku.Kini baru ku mengerti ape itu pepatah "hargai la orang yang kita sayang sebelum ia meninggalkan kite"..Aku sanjung dan bangga giler dgn kyla..Dia org yang sabar dan berpendirian tetap..senang citer kalau tu yang dia nak..tu la jawapannye..tapi yang aku pelik sgt napa biler bersama dgn dia segala lawak jenaka ku xberhasil....honestly sebenarnye setiap kali aku bersama dgn dia..aku happy sgt...biler ku de msalah dia sentiasa ada..dia akn beri kata2 semangat kt aku..Inikah yg dinamakan cinta yg ku cari2 selama ini??...tapi syg..semuanya sudah berakhir...Ya allah ya tuhank..aku redha dgn apa yg engkau telah tentukan utkku..Engkau tenangkan la Siti Norsyakila Binti Osman utk menjawab peperiksaan yg akn menentukan masa depannye dan engkau pelihara la dia dari golongan2 yg munafik..engkau temukan la dia dengan insan yg akn bahagiakan dia dan akn membimbing dia..Andai engkau telah ciptakan dia utkku..satukan lah kasih kami suatu hari nanti..Amin!...

No comments: