Sunday, November 7, 2010

i'm back!

Bulan ni mcm2 menimpa kt diri aku...
aku sering hadap berjam2 depan cermin aku ckp...
"kim..pe yg ko da buat ni??...kenape diri ko dulu kembali semula?...kenape ko curang?..
kenapa ko curang dpn2 owg yg ko syg...kenape ko lukekan hati 2 insan yg x bersalah...."

pergh!!..bermacam2 pertanyaan yg diri aku serang aku..hahaha..kdg2 biol aku nk jwbnye..
sebenarnye byk lagi...penat aku nk taip...kepada miss "K"..maafkan i..i tau i bersalah kt u..i tau i curang dpn2 u...i sedar i salah i sygkan owg lain yg i baru kenal...i xpasti tentang perasaan i kt dia...i tau kte xkn kembali mesra seperti dulu...

i da buntu nk wat camne...tp i bertanggungjawab dgn pe yg i da lakukan...i sggup way ape sje tok u maafkan i...tp please....jgn cakap..." u...pls lepaskan i...i da xsygkan u..."..biler u ungkap perkataan tu..seolah2 bumi ni jatuh menghimpat i..

No comments: