Thursday, September 30, 2010

Permulaan Hidupku Aku

hai...aku baru jew buat blog ni....dah xtau nk buat ape...ok name aku ludba mika..(bukan name sebenar)..tepat pukul 3 ptg bersamaan 29/7/1990 kedengaran satu suare.....tu suare aku la biler kali pertame melihat bumi ciptaan Ilahi...aku dilahirkan di hospital Segamat,johor..Pejam celik,pejam celik dah 7tahun berlalu...aku pulak dah meningkat umur 7tahun.....huhuhu.. bermula la kisah hidup aku yg perit sgt....Mase tu aku ni pelat...terlalu pelat....tpi alhamdulilah...sekarang da kurang skit pelat tu..Ramai kwn2 aku mengejek aku "Oiii...ludba mika pelat....pelat macam b"bi.."...aku menangis2...Permaisuri aku la yg tenangkan aku...korang jgn fikir lain pulak...Permaisuri tu 0mak den ha....hihi...Dia ckp.."sabar la ye nak..org yg selalu dihina..mulia disisi allah.".
aku tetap bersabar jgk walaupun hari demi ari aku dikutuk,dihina...mase tu perwatakan aku agk lembut cikit...




Nantikan Sambungannye yg akan dtg yg bertajuk familyku diburu ah long

No comments: